Het is tijd voor bedrijfstelefonie anno nu. Met de komst van snel internet en het werken in de cloud, kan de communicatie flexibeler, veelzijdiger en goedkoper plaatsvinden. ISDN is een verouderde techniek en daarom heeft KPN, de eigenaar van het ISDN-netwerk, aangekondigd in heel Nederland op 1 september 2019 met ISDN te stoppen.
Bellen via internet is de nieuwe standaard
VoIP is de verzamelnaam voor bellen via het internet. Het grote voordeel is dat u niet meer hoeft te investeren in centrale telefonie-apparatuur, deze bevindt zich immers in de cloud.
Wij bieden u de dienst Managed PBX aan; u maakt tegen een vaste vergoeding per werkplek gebruik van een moderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Hiermee profiteert u, net als met ISDN, van het gemak van een vast toestel, alleen dan flexibeler, gebruiksvriendelijker, goedkoper en met goede support.
Vele voordelen
Managed PBX biedt u vele voordelen, zoals per maand het aantal gebruikers aanpassen, onderling gratis bellen, makkelijk instellen van uw vaste telefonie, vast-mobiel integratie, 100% beschikbaarheid. Als ondernemer heeft u met Managed PBX de controle over uw vaste telefonie, zonder investeringen, maar met een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje.
Vanaf één user tot meerdere vestigingen
Met Managed PBX kunt u vaste telefonie optimaal regelen. Alle diensten zijn vanaf één gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies voor iedere gebruiker beschikbaar. Heeft u meerdere vestigingen? Dan kunt u deze eenvoudig aan elkaar koppelen, waardoor u bespaart in tijd en investering. Het grote voordeel is dat u onderling altijd gratis belt.
Flexibiliteit in aantal gebruikers
Wij kunnen u snel extra capaciteit bieden als u deze nodig heeft, uw kunt dit per maand aanpassen! Hierdoor kunt u eenvoudig inspelen op seizoensinvloeden, zonder extra investeringen.
Vast-mobiel integratie
Wilt u de mobiele telefonie integreren in vaste telefonie? Dat kan. Alle Managed PBX functies zijn ook beschikbaar op uw mobiel.
Klantvriendelijk werken door koppeling met uw CRM-systeem
Doordat VoIP gebruik maakt van het Internet Protocol kan het vaak veel eenvoudig gecombineerd worden met uw CRM-systeem, waardoor u eenvoudig klantvriendelijke service kunt bieden.
Wilt u ook van deze voordelen gebruik maken? We regelen het graag voor u.
September 2019 lijkt nog ver weg. Maar u wilt natuurlijk niet het risico lopen straks zonder vaste telefonie te zitten. Wij komen graag met u aan tafel zitten om u meer te vertellen over onze dienst Managed PBX . U kunt er in elk geval zeker van zijn dat, bij vervanging van uw ISDN-centrale, wij zorgen dat u uw telefoonnummers kunt behouden en bereikbaar blijft voor uw klanten.
Bel voor een afspraak naar 0341-760000
Eerst meer lezen? Via deze link vindt u meer informatie.