Mobiele telefonie

Managed Mobile

Om geen contactmoment meer verloren  te laten gaan, bieden wij u de service Managed Mobiel aan. Met Managed Mobile wordt uw mobiele smartphone geïntegreerd met uw vaste telefonie omgeving. Alle faciliteiten voor vaste telefonie van ‘Managed Voice’ zijn dankzij de vast-mobiel integratie ook beschikbaar voor uw mobiele telefonie. Wat dacht u er bijvoorbeeld van als uw medewerkers elkaar voortaan ook mobiel kunnen bellen met behulp van verkorte kiesnummers?

Uw medewerkers kunnen zelf bepalen met welk medium ze bellen. Op kantoor wenst men graag te bellen met een vast toestel; onderweg of thuis belt men graag met een mobiel toestel. Daarmee bepaalt niet het platform hoe u bereikbaar bent, maar kunt u of uw medewerkers dat zelf bepalen. Ook kunt u zelf instellen met welk nummer wordt uitgebeld. Bijvoorbeeld, u wilt dat alleen uw algemene bedrijfsnummer zichtbaar is, dan kan dat worden ingesteld.

Secundaire arbeidsvoorwaarden
De mobiele smartphone blijft nog steeds voor veel medewerkers een goede secundaire arbeidsvoorwaarde. Naast de auto van de zaak staat de tablet en smartphone op een goede 2e plek. Met onze feature van een 2e telefoonnummer op een SIM-kaart, kan uw medewerker zijn privé-nummer gebruiken op zijn zakelijke telefoon. Via onze bereikbaarheidstool ‘Reach’ kan de medewerker zelf instellen wanneer hij privé of zakelijk bereikbaar is. Zijn privé-belletjes worden overzichtelijk in de factuur weergegeven zodat u deze eenvoudig kan verrekenen met uw werknemer.

Maximale grip
Hecht u veel waarde aan grip op het belgedrag van uw medewerkers? ‘Managed Mobile’ biedt ondernemers niet alleen maximaal inzicht in dit belgedrag; u kunt bovendien ook nog eens zelf bepalen wat uw medewerkers wel en niet mogen. Dit kunt u instellen op het niveau van een individuele medewerker. U heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om uitgaande gesprekken naar verschillende categorieën te blokkeren. Denkt u dan bijvoorbeeld aan het bellen naar het buitenland of naar betaalde informatienummers. Op de maandelijkse factuur wordt het verbruik van voice, data en SMS bovendien nog eens duidelijk gespecificeerd.

Altijd de nieuwste telefooncentrale
Als gebruiker van ‘Managed Mobile’ krijgt u de beschikking over alle mogelijkheden, die onze dienst ‘Managed Voice’ u biedt. Omdat u een vaste vergoeding per werkplek betaalt, hoeft u niet te investeren. Ondertussen heeft u wel de zekerheid dat u altijd beschikt over de laatste telefooncentrale en als eerste de nieuwste faciliteiten kunt gebruiken. Onze klanten ervaren het als een groot pluspunt dat zij gebruik kunnen maken van de dienst ‘Managed Mobile’ zonder dat zij zelf over een infrastructuur voor vaste telefonie beschikken.

Eén overzichtelijke factuur
Als afnemer van ‘Managed Mobile’ ontvangt u één factuur, waarop al uw telecomkosten overzichtelijk worden gespecificeerd. U kunt eenvoudig aflezen wat uw vaste en wat uw mobiele telefoniekosten zijn. Omdat deze kosten gedetailleerd worden gespecificeerd, levert dit overzicht u maximale grip op de kosten van vaste en mobiele telefonie op. En wilt u onbeperkt kunnen bellen, dan bieden wij u onze Mobile Blue propositie met onbeperkt bellen in Nederland naar vaste en mobiele nummers.

Maximale betrouwbaarheid
‘Managed Mobile’-gesprekken lopen via het betrouwbare GSM/4G-netwerk van KPN. Het communicatieplatform waarvan gebruik wordt gemaakt, is gestationeerd op maximaal beveiligde externe locaties en redundant uitgevoerd. Bedrijfszekerheid en continuïteit staan voorop.

Voordelen van ‘Managed Mobile’

  • Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie
  • Snel beschikken over geactiveerde simkaarten
  • Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk
  • Maximale grip op belgedrag
  • Niet investeren in een eigen telefooncentrale
  • Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Eén factuur en één aanspreekpunt

Onze Partners